hejdå 2011 . hej 2012

vilket jävla år det här har vart .
2011 tog mig från toppen till botten .....

Mitt 2011

JANUARI-jag var lycklig . jag var kär . lyckligt kär
FEBRUARI-jag fyllde 14 . samma dag jag blev tillsammans med en kille . som jag vart kär i . i flera månader . jag förlorade oskulden . till han jag älskade .
MARS-självförtroendet var på topp . min dröm var sann .
APRIL-förlorade en nära vän . grät . min pojkvän tröstade mig .
MAJ-var funktionär på en stor tävling . mobilen dog . gjorde konstgjord andning på den . fick ett sms . " jag klarar inte av vårt förhållande längre , det är över , inget mer vi längre " . grät . fick diagnotiserad OCD . livet var allmänt jobbigt.
JUNI-min bästavän tröstade mig . jag försökte få tillbaka "han" . gick så jävla dåligt . alla val jag gjorde vart fel .
JULI-träffade en kille som skulle fylla 20 . blev tillsammans med honom . samma dag som min bästavän fyllde år . livets bästa dag . men det blev även densämsta månaden på året . en kompis jag stod nära tog livet av sig . alkoholen blev min tröst . alkoholen blev även för mycket . kunde inte kontrollera mig själv . försökte ta livet av mig . hamnade på sjukhuset i 3 veckor .
AUGUSTI-va i min bästaväns mosters stuga . vi hade grymt där . jag började få tillbaka lite glädje . ringde mitt ex för många gånger en natt i stugan . han hade en annan . hon blev sur . det blev bråk . bråket fick mig att hamna på botten . igen .
SEPTEMBER-skolan hade börjat . jag träffade mitt ex i korridoren . sa förlåt . han sa att han hatade mig . skolan gick skit dåligt . tänkte förmycket på han . på det han och jag hade . på hur det tog slut . och fortsatte bråka med hans nya tjej.
OKTOBER-träffade en hel del nya vänner . som drog ner mig i ett svart hål . tog mig upp . lämnade dem . jag ångrar det  . men bara lite .
NOVEMBER-livet började vända . sen blev det konstigt igen . familjen svek . ensam stod jag kvar . och betygen sjönk snabbt .
DECEMBER-många besök hus kurator och skit . julafton . fick allt jag önskade mig . och lite till . fast nej , så va de inte . fick inget jag önskade mig , typ . började tröttna lite på min bästavän . hon hör aldrig av sig , medans jag alltid ska behöva göra det . sånt stör mig lite . tyvärr .

Nu hoppas jag att 2012 ska ta mig från botten till toppen .

GOTT NYTT ÅR .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0