När man brytar ett löfte . krossar man ett hjärta !

Förlåt men såhär är det :

När du sa att vi skulle träffas , men sen glömde bort det
Jag blev ledsen. men förlät
När vi skulle ut och gå för att prata om allt , men du " orkade" inte sen
Jag blev ledsen , men jag förlät en gång till
När du skulle ringa och jag satt vid telefonen och väntade , men sen hade du inte pengar kvar
Jag blev ledsen . men förlät dig en gång till .
När jag kom med bussen för att möta dig , och du sa att du blev sjuk men gick hem till en annan istället ,
Jag blev ledsen , och jag förlät inte .

Så om du märker att jag ignorerar dig lite , då vet du varför .
Jag är besviken . du bröt flera löften , du krossade hela mmig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0