små minnen av vår tid tillsammans

Augisti 2010 .Vi började på en ny skola . Helt plötsligt gick vi på samma skolan .
Du verkade blyg . men jag var nog ändå blygare . så jag ska inte säga något .
Men jag kommer ihåg . hur du tittade på mig .
Det gick en månad . jag och en fin vän sov hemma hos henne . Jag fick ditt nummer .
Jag ville retas lite med dig då . Många roliga sms med dig blev det .
Tillslut fick du reda på att det var jag . sen gick det någon månad till .
Jag minns att det var snöstorm . jag följde med henne jag fick ditt nummer av .
Sov hos henne . Det var en lång natt . Längtade efter dig .
Fick många söta sms . Dagen efter var det snökaos . men vi gick till dig .
När vi väl träffade dig . va du inte densamma som du brukar . du var så annorlunda .
Vi satt och kollade på film . men inget hände . känslorna var iskalla .
Vi skulle äta hos dig . din mamma hade lagat paj . men jag vägrade va kvar.
eftersom jdu inte var du . sa att min mormor hade åkt till akuten .
sen stack jag och min fina vän hem . jag grät lite . sen gick jag hem själv .
ringde dig . du var ledsen . jag ångrade mig . och allt blev bra .
Jag var galet kär . du likaså . nätterna bestod av långa samtal .
mamma vart arg . för höga mobilräkningar .
Snart var det jul . du frågade vad jag önskade mig .
Jag önskade mig dig . men jag fick dig inte .
snart blev det nyår . frågade vad du önskade dig . du önskade dig mig .
men mig fick du inte .För du kändes kall . kändes som att du bara låtsades .
Jullovet kändes långt . ville träffa dig . men ändå inte .
Du ringde alltid på kvällarna . många gånger somnade du i telefonen . Gulligt .
Skolan började. jullovet var slut.
Såg dig i korridoren . kändes som du skämdes .
men det kanske var jag som skämdes .
du sa många gånger att du ville dela din framtid med mig . men du sa det bara i telefon .
många gånger sa du . att du älskade mig . men bara i telefonen .
Det var det som fick mig att tveka . jag sa att du var tvungen att säga det .
face to face . jag gick ifrån en musiklektion för att ta medecin mot min OCD .
men jag kom aldrig fram till skåpen . Du kom . du tog tag i min .
du sa att du älskade mig . jag visste inte vart jag skulle ta vägen .
Jag sa inget . bara gick där ifrån . ångrade att jag gjorde det .
Kom in och satte mig i musiksalen . kom massa glädje tårar .
Min fina vän frågade vad de var .
jag är tillsammans med den finaste killen i världen . blev mitt svar.
det blev varmare ute . längre telefonsamtal . träffades nästan aldrig .
min hund fick en tennisboll av dig . men jag då . jag fick inget .
allt kändes som det var på låtsat . men jag var riktigt kär .
Jag tror det var under mars månad . i slutet . som jag slutade älska dig .
men jag sa inget . var för rädd att såra dig .
Den åttonde/nionde maj var jag funktinär . klubbens största tävling .
hade en lång rast sedan . Gick med en vän och hennes mamma och kollade på lite saker .
mobilen hade dött . jag såg dig . men när du såg mig . då kollade du bort .
funderade på om jag skulle gå fram till dig . men det vågade jag inte .
jag var världens fegaste .
När jag kom hem och laddade mobilen . hade  jag 3 sms . alla från dig .
Det är slut mellan oss ..... så stod det i alla sms .
jag ville inte gråta . gick ut på en promenad .
tårarna bildade floder .
Såg dig många gånger . jag ville se dig . ville inte att det skulle vara slut.
Gick ofta på promenader . för att få se dig köra fotboll/Tennis . på sommarlovet .

Nu har det gått ett tag . men ibland saknar jag dig riktigt jävla mycket .
är avundsjuk på alla tjejer runt dig . jävla OCD . förstör mitt liv .

dock har jag en böättre än dig nu . en som älskar mig . massor .

Ville int

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0