sorry , men det funkar inte längre

varför ska allt vara så svårt för?
varför ska just ett hej vara så svårt att skicka,
eller bara just hej hur mår du?
jag blir snart galen, du anar inte hur mkt du har svikit mig nu.
du som ALLTID fanns där. Men förvänta dig inte att jag finns för
dig sen, jag kommer vara borta som du är för mig nu.
jag som behöver dig mer än allt nu.
eller rättare sagt så känns det så, att jag behöver dig.
Men jag får klara mig utan, jag är van...
med detta, för du har ju behandlat en såhär förut.
Du skulle inte ens bry dig om jag flyttade här ifrån
eller om jag gifte mig eller om jag fick barn. 
Du skulle inte bry dig ett skit.
Men jag lovar dig, jag kommer INTE tillbaka.
Det är din tur att höra av dig nu... jag är trött
på att vänta på dig ändå. Tack för den här fina vänskapen
på typ 14år. Jag tackar att jag fick vara en del av den.


jag förlorade mina bästavänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0