Ta tag i mig igen och håll mig hårt , annars släpper jag vår vänskap helt och hållet .

När man kännt varandra i evigheter , från det att man var liten .
Och man har haft super Bra kontakt hela livet .
Sen bara slutar den personen höra av sig , och det bara är jag som hör av mig .
Då blir jag jävligt irriterad , det känns liksom som att hon inte bryr sig längre .
VISST vi träffas väl typ en gång i veckan , och då är allt " normalt" .
Men som förr då vi träffades nästan varje helg , varför är det inte så längre .

Och vi som brukade kalla systrar/bästavänner , jag gör fortfarande det , men inte hon .
Hon slänger ut de orden till allt och alla nu .
Förr kunde vi prata om allt .
Förr svarade hon när man ringde .

Varför är de jag brukar fråga mig själv .

Nu tänker jag snart sluta höra av mig -
Jag tänker inte kalla henne bästavänn/syster .
Jag tänker inte säga allt till henne , jag tänker bara berätta det jag gör till " vanliga " vänner

Men om hon försöker tänka sig för och bara kalla de riktiga för systrar.
Prata om allt
SVARA när man ringer .

OCh om hon försöker ta tag i mig igen och hålla hårt om oss , kommer jag inte struna i vår vänskap . FÖr den betyder faktiskt mycket för mig , jag saknar det vi hade förr ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0