hoppas du sagt ditt sista ord , hoppas du inte syns till något mer

Om man gapar efter mycket kan man tappa hela stycket
och det är bättre att ha en fågel i handen än 10 i skogen.
Grunden till allting vi tycker kommer någonstans ifrån,
det finns ingenting rätt och fel.
Det är alltid bättre att man tycker man är lite sämre än att tycka man är lite bättre.
åh, fuck you ödmjukhet.

Jag kan babbla på hur länge som helst, men det är aldrig någon som vill lyssna.
Folk vill prata om varandra, inte med varandra.
Jag är så trött på att höra saker som ska imponera på mig eller nått,
eller som ska få det att låta som de är bätte än mig.
Hör inte alla det?
Jag kanske har ett sjätte sinne eller nått, eller så är negativ till mänskligheten helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0