låter tårarna rinna , orkar inte dölja min sorg mer

I skolan ser de mig som glad , helt vanlig , så som jag alltid har vart .
Men jag är inte glad .
Jag låtsas .
Kanske för att slippa massa frågor ,
men egentligen , Varför gör jag så ?
När jag kommer hem , rinner tårarna , hela tiden .
Imorron är det måndag , ny vecka .
Från och med nu har jag bestämt mig för att våga visa mina känslor .
Ska inte hålla tillbaka tårarna när jag känner att de börjar bränna bakom ögonlocken .
Jag tänker låta de falla direkt när de kommer , annars blir det så jobbigt när man kommer hem .
Nu får tårarna rinna , skiter i om folk frågar något . fråga får de göra , men de kan inte förvänta sig något svar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0