Ooops!.. I did it again , eller något .

Den där känslan när du sitter på bussen och folk kliver på.
Ingen kollar dig i ögonen.
Om du har någon slags känsla för det så kan du se när folk verkligen anstränger sig för att inte titta.
Personer som inte känner dig kommer av misstag låta blicken flyta över dig,
utan att se dig och utan att fastna.
De gör inte de som känner dig men inte vill känna dig.
de undviker istället.

Jag tror jag överanalyserar saker ibland.
Men nu vet jag iallafall att det inte beror på att jag är fulare än alla andra eller nått.
Jag är inte missbildad och jag är ingen annan slags verelse och kanske inte så konstig egentligen.
Och vad jag än är så är det bättre än att vara en av dem.

Jag är lite stolt. Men fuck you I hate you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0