b-rudar , jag saknar faktiskt våran vänskap

Ibland så tänker jag tillbaka på hur det var då
när vi alla höll ihop, det skulle alltid vara så
vi skulle aldrig skiljas ifrån varandra
vi sa att vi ska vara vänner tills vi dör och slutar andas
jag minns våra dagar som vi delat under flera år
vi skrattade tillsammans åt sånna skämt som bara vi förstår
vi torkade varandras tårar när nånting hade gått snett
vår vänskap kunde beskrivas med ett ord, den var perfekt
visst bråkade vi ibland, men det gick över
för ett leende från er det var allt som jag behövde
för att kunna må bra, skratta och va glad
men idag är det inte längre, som det var
vad hände med oss? vart tog vi vägen?
att leva utan er är som att inte mer se färger
ni lyste upp min dag, vart jag än var
min saknad är nånting som jag snart inte längre klarar av


När man blickar bakåt så - så är det ganska lätt
att man fäller några tårar för allting som nu gått snett
en saknad, en tomhet, som ett öppet sår
jag saknar er tjejer, å jag hoppas ni förstår
alla minnen med er är det bästa jag har
varför gled vi isär,? varför hörs vi aldrig av?
hur kan det komma sig att tid förändrar allt
nu så hälsar vi knappt ens när vi ser varann
kommer ni ihåg alla discon som vi var på
alla raster som vi flumma, det var de som vi var bra på
alla videos, alla bilder som vi tog
varför lät vi detta hända, våran vänskap bara dog
inga ord kan beskriva, den saknad som jag har
det är något i mig som fattas för att jag ska må helt bra
vad som än händer så finns ni alltid här
i mitt hjärta ska ni stanna, kommer alltid finnas där

Jag minns dom stunder vi haft
dom stunder vi delat
allt som vi upplevt är minnen jag värderar
å vi klarade allt
bara vi var tillsammans
bara vi hade varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0