fina vän . vila i frid . vi ses snart igen .

Älskling.
Den tid då dagarna var våra
är förbi. så långt borta.
aldrig mer det skär
i mitt hjärta. saknaden 
av dig är total
aldrig mer


månaderna går,
smärtan klänger
sig envist
fast, vägrar
släppa taget




det var 11 månader, 3 veckor
och fem dagar sen
du faktiskt somnade,
och aldrig öppnade
ögonen igen. så ung, 
hela livet framför dig.

Fjorton år.



Jag Älskar Dig,
Jag är så ledsen
att jag inte
räddade dig, men
det gick inte 
ditt liv gick 
inte att rädda
jag visste det 
ifrån början, 
men försökte
endå
kämpade för ingenting
men jag var tvungen
att försöka
det var jag
skyldig dig

Tack för
allt
min finaste
ängel

Jag älskar dig
mer än allt,
för all framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0