jag hatar dig . helt enkelt .

Ett äckel.
En fitta.
En hora.
Ett vider.
Ett avskum.

Med de enda orden.
Kan jag beskriva henne.
Där hon ligger i sängen.

Hur fan kan hon vara så lugn?
Det är som om att hon inte vet vad hon är.
Det äckliga lilla ludret.

Jag ska nog tala om det för henne.
Äckel!Fy fan för det luder du är.
Seså, ta det lugnt nu.
Jag säger bara sanningen.

Och jag förlåter dig nog.
Bara du lyssnar på mig.
Gör som jag säger så ordnar det sig.

Få blodet att rinna nu.
Så det äckliga försvinner.
Ta det lugnt.
Det slutar snart att blöda ska du se.
Även om det är lågnt ifrån klart då.

Var lugn du.
Vi tar inte allt idag.
För ett dygn skulle ändå aldrig räcka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0