jag kommer aldrig glömma , men jag kan låtsas .

När mycket i mitt liv förändrades .
När jag behövde din trös
mer än någonsin annars .
När jag ville krama om dig
och aldrig släppa taget .
När jag ville flytta hem till dig
eller att du skulle flytta hem till mig .
När jag ville att våran vänskap
skulle vara föralltid
Det var då du försvann.
Det var då du hoppade
framför tåget .
Det var då du svek mig
och alla andra.
Men du gjorde vad du ville
och jag börjar förstå varför.
Din mamma är faktiskt ett svin
precis som du sagt sen vi va små.
Men för varje dag som går
saknar jag dig mer och mer .
Jag försöker vara stark
och förstå att du inte mer finns här.
Att dina fötter inte finns
på den här planeten mer .
Men jag kommer aldrig
förlåta att du lämnade mig
men jag kan låtsas .

jag älskar dig vännen , för-all-tid , vi ses i nangijala .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0