jag vill hjälpa dig .

Varför behandla någon så illa som försöker göra allting så
bra som möjligt och som alltid ställer upp? En person som
sätter alla andra före sig själv men som borde tänka på sig
själv mer. Du har gått igenom så mycket under ditt liv och
förtjänar att få må bra och inte vara ledsen. När du mår
dåligt gör jag också det för du betyder så jävla mycket för
mig, du är allt i mitt liv! Ibland ligger jag vaken och tänker
på dig och det är då tårarna brukar komma. När du kom in till
mig och visade mig märket samtidigt som du grät när du
förklarade så gjorde det så ont i mig. Jag skulle vilja ta dig
till en plats där orättvisa och medryckande inte existerade
där lyckan och glädjen är som störst, bort från allt det här.
Du förtjänar någon så mycket bättre som jag alltid påminner
dig om. Tillsammans kan vi klara det här, det är inte försent
eller omöjligt utan det gäller bara att våga.

du vet , jag vill göra allt för dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0