långt inlägg . om en lång resa . min resa .

Jag har bestämt mig att fara på en resa ensam en dag
Du vet den som du, ja planera skulle bli vårt äventyr för tag
Att stå vid din sida är de dumaste ja kunnat planera
Då jag trodde de kunde bli bra
Bara du och jag
Du visar mig ingen kärlek
Mer eller mindre skulle jag kalla det hat
Om man såg oss på gatan skulle dom aldrig gissa att vi två var ett par
Du som gillar att förnedra
Trycka mig neråt 
Jag är van
Men betyder det att jag ska tas med en svaghet från din sida
Jag velar vagt

Nu har jag kämpat så länge för kunna dra upp mig 
Men allting jag möter är ännu ett slag 
Du som skulle kunna ge mig kraften att stå
Kan inte se vart jag vill nå
Men när jag tog dig ann
Viste jag från början att de inte var en skatt jag fann
Någon som var skadare än jag 
Fokusera på dig 
Hur många fel på mig det än var
Det finns någon som är värre än mig
Därför om det är fel på mig så är det okej
För att rädda dig är lättare 
Än att se i min egen spegelbild
Den som bara är dyster och grav 
Du som skärt dig i armarna sen du var barn

Men jag ska ta mig på den resan
Den som du och ja sa
Drömde om tills våra hjärtan ömade svagt 
Jag ska ta mig dit en dag

om du bara ville inse vad du har gjort med mig ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0