månader av tystnad fick luft igen

Du kunde inte välja en sämre tidpunkt
att börja prata med mig igen
för det var ditt val
att gå iväg utan ett ord

Nu är du är här igen
några få ord lyckas du få ur dig
efter en sådan lång tid av tystnad
att jag har tappat räkningen av månaderna

Åter igen
rubbar du hela min värld
får mina händer att svettas och mitt hjärta att skena
snälla jag ber dig
gör inte så här igen

för hur mycket mitt hjärta än skriker efter dig
har jag precis börjat med
att gå vidare
och hittat en som faktiskt bryr sig om mig
inte en som förgör mig som du gjorde

Nu ber för min själ att vara stark
och att inte falla
för honom så hårt igen
att jag inte hittar upp till ytan
men jag är rädd för att det kan hända
så du som är ny i mitt liv håll mig hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0