ska man känna så . när man han en ny ..

Varje gång jag tänker att jag hatar dig,
så växer hålet i mitt hjärta.

Varje gång jag tänker att jag saknar dig,
kommer alla bilder upp i huvudet. Alla minnen
jag har med dig kommer som en ström och sveper
genom mitt huvud.

Varje gång jag tänker att jag älskar dig,
rinner det sakta tårar ner för mina kinder.
Och varje gång jag inser att du inte kan bli min igen,
kommer alla syner tillbaka, synerna om att
DU gjorde SÅ mot MIG!
Jag kan inte fatta de, det känns som en
evig mardröm som aldrig slutar.
Jag saknar dig så otroligt mycket.
Trots att du bara är en idiot.
Men även dom som är idioter är människor.
Fan asså, jag tror på något sätt att jag älskar dig fortfarande.
Kan vi inte göra om tiden vi fick tillsammans?
men nej , det skulle inte va rätt mot han jag har nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0