tack ?? till mig ??

folk kommer ofta fram till mig . med ett litet tack .
ibland föräldrar . ibland barnen .
varje gång blir jag lika förvånad .
Varför säger de tack . till mig . jag gör det för att jag tycker det är kul .
men faktiskt så kan jag erkänna att det här är riktigt kul .
jag är 14 , snart 15 , år och redan tränare .
jag är delfodervärd i 3 stycken fina hästar .
jag rider på ridskola 1  dag i veckan
jag har 1 hund .
jag tävlar agility .
jag tävlar med hästarna .
jag tränar med "mitt lag " och med damlaget .
jag har massor utav läxor .
jag är innebandytränare .
Men även fast jag har så mycket så går allt bra.
kanske är det för att jag får så mycket bra kritik för det jag gör .
utan alla runt mig skulle jag inte va den jag är idag.
och ni . tack för alla tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0