jag är så ledsen . förlåt .

Hon kom till mig och la sig otröstlig i min famn,
jag smekte ömt hennes hår och sa "jag ska skydda dig från allt".
Jag var ung, jag var dum och hon borde vetat bättre än att luta sig mot mig,
men hon blev så suddig, så liten och tunn och jag tog sönder mig själv när jag sa att det var okej.

För jag kunde inte längre bära bördan av båda oss två,
livet kom tätt inpå och våra hjärtan slutade slå...
i takt med varandra, ditt liv tog vänster och mitt till höger.
Och när vi tog farväl så sjönk solen i söder och du sa "en dag kanske vi möts igen".
Och jag slutade aldrig hoppas trots att alla krafter tog slut,
men när kvarteret släckt alla ljus och natten tränger sig på,
gör jag alltid försök till att förstå varför tyngden av dig på mina axlar blev för svår.
Och jag älskar dig till månen och tillbaks,
det här är slutet på vår era och nu ställs vi till svars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0