Packar väskan för nya äventyr

Packar väskan nu ,
tänker sätta mig på någon buss som jag hoppas tar mig långt bort .
Jag hoppas min fina vän följer med mig .
jag behöver det .
efter allt skit den där killen har ställt till med .
han har gjort mycket till ett helvete för mig .
men jag ska klara det här .
jag ska vinna .
jag ska fokusera på skolan , innebandyn och de som bryr sig om mig .
jag ska tillbaka till den jag var .
till den jag var innan jag åkte utomlands.
 
7-17 september , fyfan , sprit , droger och allt det där . 
vissa saker ångrar jag . men jag ångrar verkligen inte killen jag träffade .
Han var för bra , jag saknar honom , varje dag .
Bara 27 dagar kvar till han kommer hit till lilla sverige .
Undra hur det blir då ....
jag vill så gärna spendera hela mitt liv med honom ,
men det blir svårt .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0