avståndet ska inte spela någon roll längre.

Jag vet att vi aldrig träffades så speciellt ofta
Att vi sågs allt för sällan med tanke på det korta avståndet
Knappt 500 meter, knappt 5 minuter att gå
Men ändå bara träffats några få gånger de senaste åren

Och nu har du flyttat härifrån, inte så långt men ändå
Jämfört med 500 meter så är 5 mil ganska långt
Men vi kommer att träffas, kanske mer nu än förut
Så det borde egentligen inte vara någon skillnad

Men jag antar att jag kände mig trygg
När jag visste att du fanns bara några minuter bort
Om det skulle hända något och jag behövde dig
För du fanns alltid där, med din axel som man kunde gråta mot

Jag vet att ingenting kommer att förändras trots din flytt
Du kommer alltid finnas kvar när jag behöver dig
Det enda som kommer förändras är avståndet
Men vi får åka och hälsa på varandra lite då och då

Våran vänskap hade den sämsta och konstiga starten någonsin
Och jag tyckte så illa om dig i början
Det känns nästan lite komiskt idag
När jag älskar dig så mycket som jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0