ingenting är sig likt , allt är så annorlunda nu.

Borta.
Jag vill vara borta.
Försvinna utan frågor.
Livet går.
Men jag står kvar.
Jag vill komma fram.
Allting går.
Alla är nöjda.
Utom jag.
För jag står kvar.
Om bara någon äntligen kunde se.
Äntligen kunde förstå.
Förstå mig.
Jag kan inte vara här.
Jag kan inte leva här.
Alla andra är nöjda.
Utom jag.
För jag står kvar.
Varför le.
Varför skratta.
När det ändå är falskt.
Vaför se.
Varför blunda.
Varför leva på ett sätt.
När det ändå bara gör ont.
Allt jag gör.
Allt jag tänker.
Allt jag andas.
Handlar bara om drömmen.
Borta, borta.
Jag vill vara borta.
Försvinna utan frågor.
Livet går.
Men jag står kvar.
Jag vill komma fram.
Allting går.
Alla är nöjda.
Utom jag.
Så jag står kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0